ANAK-ANAK AHMAD JAAFAR AR-RAWI

ANAK-ANAK AHMAD JAAFAR AR-RAWI

Thursday, December 25, 2008

PKR TAWAN 30 AHLI UMNO DI KUANTAN?

PKR TAWAN 30 AHLI UMNO DI KUANTAN?

KUANTAN – Parti Keadilan Rakyat (PKR) berjaya menawan seramai 30 ahli UMNO sebagai ahli baru pada majlis ringkas yang berlangsung di pejabat cawangan Peramu, dekat sini, baru-baru ini.

Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh yang menerima borang keahlian itu turut menyatakan rasa bangganya di atas sokongan ahli-ahli baru itu kepada perjuangan dan hala tuju PKR.

“Kita sentiasa mengalu-alukan ahli baru dan berharap lebih ramai lagi dapat direkrut dalam usaha mencapai wawasan yang dikehendaki rakyat,” katanya.

Menurut veliau lagi, sehingga kini sebanyak 200 borang keahlian diterima melalui cawangan Peramu dan ini membuktikan PKR semakin relevan dengan kehendak rakyat yang mahukan pembaharuan.

Katanya, PKR kini bukan sahaja diterima baik bekas ahli-ahli UMNO malah daripada parti lain yang sudah memberi sokongan kepada beberapa negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat.

Sementara itu, 30 ahli baru yang diterima melahirkan rasa gembira mereka kerana dapat bekerjasama membawa perubahan dan bersama merealisasikan hasrat PKR dalam membentuk kerajaan baru.

Dipetik dari Mingguan Watan
Bil.16, 14 - 20.12.2008

No comments:

Post a Comment

KOMEN ANDA