ANAK-ANAK AHMAD JAAFAR AR-RAWI

ANAK-ANAK AHMAD JAAFAR AR-RAWI

Saturday, November 8, 2008

PEMIMPIN DAN AHLI UMNO WAJAR LEBIH PROPESIONAL?

PEMIMPIN DAN AHLI UMNO WAJAR LEBIH PROPESIONAL?


KUANTAN – Pemimpin dan ahli UMNO diminta tidak membuat ugutan politik terutama menggunakan khidmat pesanan ringkas (SMS) dan elok berdepan jika berani atau tidak berpuas hati dalam sesuatu perkara..

Ketua UMNO Bahagian Maran, Datuk Tan Mohd Aminuddin Ishak berkata, pemimpin dan ahli UMNO perlu memiliki sikap profesional dalam melaksanakan tugas partai dan bukan bertindak mengikut perasaan semata-mata.

Menurut beliau, setiap ugutan berbau politik yang dibuat individu tertentu baik dikenali atau tidak oleh penerima SMS tidak akan mendatangkan sebarang manfaat, malah mengundang suasana tidak baik.

“Tidak perlu takut, lakukanlah perbincangan bersemuka bagi menyelesaikan sesuatu permasalahan berkait dengn UMNO dan kepimpinannya kerana itu adalah jalan terbaik,” katanya.

Baru-baru ini Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak menyifatkan perbuatan sedemikian adalah budaya buruk dan tidak sepatutnya terjadi sepanjang kempen pemilihan dalam UMNO.

Beliau mengulas kenyataan calon MKT UMNO, Datuk Shahrir Samad yang telah menerima ugutan berbau politik dari orang-orang yang tidak dikenali melalui SMS baru-baru ini.

Dipetik dari Mingguan Watan
Bil.11, 9 - 15 November 2008

No comments:

Post a Comment

KOMEN ANDA